Categorie
 
 
 
 
 

Termeni și condiții generale ale magazinului online protechshop.ro

Obchodné podmienky

Articolul I.
Dispoziții introductive

 
Alin.1
Pro-Tech Shop, SRL,
Lieskovská cesta 2279,
962 21 Lieksovec,
Nr.: 52 566 269,
Nr. TVA: SK2121065980,
înregistrat în Registrul Comercial al Tribunalului Districtual BB, Secția: Sro, Insert: 37088/S.


Ofițer de supervizare:
AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR (A.N.P.C.)
Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1,
011865 Bucuresti

tel. +40 21 312 12 75,
email: cabinet@anpc.ro
web: https://www.anpc.ro

Pro-Tech Shop, SRL, prin intermediul unei terțe părți, operează un portal web de cumpărături/magazin web la adresa www.protechshop.ro  (denumit în continuare și „portal de cumpărături“). Prin intermediul acestui portal, terțul (denumit în continuare „cumpărător“) are posibilitatea de a căuta bunuri pe site-ul portalului de cumpărături. În același timp, în conformitate cu termenii și condițiile stabilite în acești termeni și condiții generale (denumite în continuare „CCG“) și sub rezerva acceptării propunerii de comandă/contract de cumpărare de către vânzător, această persoană are posibilitatea de a achiziționa bunurile selectate de ea în calitate de cumpărător. 

Alin. 2
Adresa de e-mail a vânzătorului este info@protechshop.ro.
Nr. tel.: +40 31 229 54 39
Ora de funcționare: zile lucrătoare normale de luni până vineri de la 08.30 -17.00.
Aceste date pot fi modificate sau actualizate în orice moment la www.protechshop.ro

Alin. 3
Aceste CGV reglementează raporturile juridice dintre Pro-Tech Shop, SRL în calitate de Vânzător și Cumpărătorul, care, în conformitate cu și în conformitate cu procedura conform CGV, își exprimă interesul de a achiziționa bunuri pe site-ul www.protechshop.ro. Aceste raporturi juridice dintre vânzător și cumpărător care decurg din achiziția, livrarea bunurilor și reclamațiile pentru defectele bunurilor sunt guvernate de dispozițiile legislației relevante din Republica Slovacă, în special de Codul civil al Republicii Slovace și de Codul comercial al Republicii Slovace, în funcție de conținutul acestora și de părțile la achiziție. Prezentele CCG reglementează, de asemenea, obligațiile părților până la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare pe baza înregistrării persoanei cumpărătorului. Relațiile reciproce dintre Vânzător și Cumpărător sunt, de asemenea, guvernate de Procedura de reclamații pentru magazinul online www.protechshop.ro  (denumită în continuare "Procedura de reclamații") menționată la punctul 5. din CGC. 

Alin. 4
Un contract de cumpărare este înțeles ca un contract între Vânzător și Cumpărător, al cărui obiect este cumpărarea de bunuri prezentate pe www.protechshop.ro, încheiat în conformitate cu articolul 2. și următoarele din CGC. 5
Alin. 5
Prevederile din CCG și din legea care reglementează drepturile consumatorului nu se aplică cumpărătorului care nu este consumator în conformitate cu Legea nr. 250/2007 Coll. sau care achiziționează bunuri în scopuri profesionale și nu în scopul consumului personal. Această persoană nu beneficiază de drepturile unui consumator în temeiul legislației aplicabile. Răspunderea pentru defectele bunurilor și relațiile reciproce dintre vânzător și cumpărătorul care nu este consumator sunt reglementate în acest caz de dispozițiile Codului comercial al Republicii Slovace.

Alin. 6
Bunurile prezentate pe portalul de cumpărături (dacă nu se specifică în mod clar altfel în titlul sau descrierea produsului) aparțin categoriei hobby. Detaliile bunurilor prezentate pe portalul de cumpărături (în special disponibilitatea, prețul, stocul, mărimea, forma, modelul, culoarea) nu sunt actualizate în permanență de către vânzătorul online. Este posibil ca aceste date referitoare la bunuri să nu fie întotdeauna complete, corecte și identice cu situația reală de pe portalul de cumpărături. Termenul de "disponibilitate" afișat pentru un produs pe portalul de cumpărături nu poate fi interpretat ca o limită de timp pentru livrarea bunurilor de către vânzător. Disponibilitatea indicată a bunurilor este doar o estimare orientativă, fără caracter obligatoriu, a timpului estimat de către vânzător pentru epuizarea stocului disponibil. Nu este posibil să arătăm în avans bunurile cumpărătorului, nu este întotdeauna posibil să luăm și să acceptăm comenzi și să efectuăm livrarea acestora, dacă este necesar prin intermediul unei terțe părți. Bunurile vândute prin intermediul portalului de cumpărături sunt întotdeauna limitate de stocul curent al vânzătorului, iar re-comandarea și/sau livrarea de bunuri după ce acestea au fost epuizate nu este posibilă, nici măcar prin intermediul unei alte persoane. În anumite cazuri, Vânzătorul nu va putea livra Produsele sau Produse echivalente sau va putea aranja ca livrarea să fie făcută de un alt Vânzător la acel preț, la un moment și într-o cantitate rezonabilă în raport cu Produsul, cu amploarea publicității Produsului și cu prețul, în special dacă a avut loc un caz excepțional în conformitate cu articolul 2.15 din CGV. Cumpărătorul este întotdeauna informat în mod corespunzător cu privire la orice astfel de eveniment extraordinar - imposibilitatea livrării bunurilor, iar în cazul unui contract încheiat, fiecare dintre părți are dreptul de a se retrage din contract. Unele produse pot fi fabricate în mai multe modificări - cea mai tipică dintre ele este întotdeauna prezentată în fotografie. Cu toate acestea, calitatea, caracteristicile de bază și caracterul general al produsului (așa cum sunt indicate în descriere) rămân neschimbate.

Alin. 7
Consumator înseamnă o persoană fizică care achiziționează bunuri sau servicii și care, la încheierea și executarea unui contract de consum, nu acționează în cadrul activității sale comerciale, al ocupației sau al profesiei sale. Vânzătorul înseamnă o persoană fizică – un întreprinzător sau o persoană juridică care, atunci când încheie și execută un contract de consum, acționează în cadrul afacerii sau profesiei sale, sau o persoană care acționează în numele sau pe seama sa. Furnizor înseamnă o persoană fizică – un întreprinzător sau o persoană juridică care, direct sau prin intermediul altor întreprinzători, a furnizat vânzătorului bunuri și ale cărei acțiuni nu afectează caracteristicile bunurilor. Magazin înseamnă un magazin online operat de vânzător și reprezentat de un set de site-uri web și aplicații de comerț electronic pe un anumit domeniu de internet.

 

Articolul II.
Comandă de bunuri / contract de vânzare / acte de încheiere a contractului

 

Alin. 1
Cumprarea de bunuri se realizează prin emiterea și transmiterea unei comenzi de către Cumpărător în portalul de cumpărături al Vânzătorului, cu mențiunea că comanda Cumpărătorului trebuie să fie agreată (acceptată) de către Vânzător în conformitate cu CGV, în caz contrar relația contractuală nu se va naște. În cazul în care comanda este acceptată de către vânzător în conformitate cu CGV, vânzătorul va livra bunurile comandate în termenul de livrare în conformitate cu articolul 4.1 din CGV. Înainte de expedierea comenzii de către Cumpărător, Cumpărătorul este notificat și i se furnizează informații pe portalul de cumpărături și în CGV în conformitate cu reglementările speciale, în special în conformitate cu § 3 din Legea nr. 102/2014 Coll. Prin bifarea căsuței corespunzătoare înainte de trimiterea comenzii pe portal, Cumpărătorul confirmă că este familiarizat cu acești Termeni și Condiții, că i-a citit, că înțelege conținutul lor și că este de acord cu ei în întregime.
 
Alin. 2
Pentru a putea face cumpărături în mod activ pe portalul de cumpărături sau pentru a participa la activitățile de publicitate și concursuri ale Vânzătorului, este necesar ca Cumpărătorul să se înregistreze la www.protechshop.ro în secțiunea de înregistrare a portalului. Înregistrarea cumpărătorului se poate face înainte sau în timpul procesului de selecție. Persoana care completează formularul de înregistrare este obligată să completeze datele în conformitate cu câmpurile obligatorii din formularul de înregistrare. Prin completarea formularului de înregistrare, cumpărătorul își dă în același timp consimțământul pentru prelucrarea datelor sale personale și a altor date în conformitate cu articolul 7 și următoarele. CCG și termenii și condițiile din CCG. Cumpărătorul este obligat să actualizeze imediat aceste date pe portal în caz de modificare în momentul trimiterii comenzii, deoarece corectitudinea, veridicitatea și actualitatea acestora afectează livrarea bunurilor către cumpărător. Câmpurile obligatorii din formularul de înregistrare sunt marcate cu simbolul “*“. Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte, complete și veridice. Nerespectarea de către cumpărător a obligațiilor de mai sus se interpretează împotriva cumpărătorului. Procesul de înregistrare se încheie cu succes prin atribuirea unui nume de acces și a unei parole; nu se trimite un e-mail separat. Cumpărătorul este obligat să păstreze numele de acces și parola generate în procesul de înregistrare într-un loc sigur și să le protejeze astfel încât să nu poată fi utilizate în mod abuziv.
 
Alin. 3
Cumpărătorul navighează și selectează bunurile în funcție de categoriile de produse enumerate în meniul de bunuri din stânga sau făcând clic pe bunurile afișate. Pentru bunuri, cumpărătorul selectează detaliile în conformitate cu informațiile de comandă publicate și face clic pe butonul „Add to cart“ pentru a adăuga bunurile la comanda sa. În cazul în care cumpărătorul a finalizat procesul de selectare a bunurilor, acesta face clic pe butonul „Order“. În caz contrar, acesta are dreptul să revină la procesul de selectare a bunurilor făcând clic pe „Continuă cumpărăturile“.

Alin. 4
Procesul de creare a comenzii unui cumpărător constă în 4 etape: a) selectarea bunurilor și clic pe „Comandă“ b) selectarea metodei de plată, a transportului și a prețului de expediere, c) confirmarea comenzii, d) trimiterea comenzii.
 
Alin. 5
În fiecare dintre acești pași, cumpărătorul urmează instrucțiunile de navigare și fiecare dintre acești pași se finalizează, de obicei, făcând clic pe „Continue“. Cumpărătorul este obligat să furnizeze informații complete, adevărate și corecte necesare pentru livrarea corectă a bunurilor. Cumpărătorul este obligat să verifice acuratețea datelor și informațiilor selectate în procesul de comandă a bunurilor înainte de expedierea finală a acestora către vânzător.
 
Alin. 6
Se exclude în mod expres aplicarea oricăror alți termeni și condiții ale cumpărătorului prevăzute în comandă, în alt document, mesaj sau e-mail al cumpărătorului care ar fi contrare prezentelor CGV.
 
Alin. 7
Comanda Cumpărătorului este considerată expediată dacă este livrată Vânzătorului și dacă conține toate datele solicitate - denumirea bunurilor comandate, cantitatea acestora, prețul, adresa de livrare și facturare, adresa de e-mail și numărul de telefon de contact al Cumpărătorului. După ce comanda a fost expediată, comanda dvs. va fi procesată și o confirmare de primire a comenzii de către Vânzător va fi trimisă imediat pe e-mailul dvs. Dacă este necesar, orice informații suplimentare privind comanda dvs. vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată.
 
Alin. 8
Înainte de a trimite o comandă către Vânzător, Cumpărătorului i se cere întotdeauna să facă clic și să confirme că a citit și este de acord cu CGV aplicabile ale Vânzătorului, considerându-le ca făcând parte din relația contractuală dintre Vânzător și Cumpărător. Procesul de emitere și trimitere a unei comenzi de către cumpărător nu poate fi finalizat fără această acțiune. Fiecărei comenzi i se atribuie un număr de înregistrare. Atunci când comunică cu Vânzătorul și când efectuează plata, Cumpărătorul indică, de asemenea, numărul comenzii.
 
Alin. 9
Cumpărătorul trimite comanda către Vânzător prin intermediul portalului de cumpărături. Această comandă reprezintă propunerea cumpărătorului de a încheia un contract de vânzare în conformitate cu termenii și condițiile din prezentele CGV. Comanda este proiectat a fi acceptată de către vânzător în termen de 15 zile de la primirea acesteia de către vânzător. Prin trimiterea comenzii către Vânzător prin intermediul portalului de cumpărături, Cumpărătorul își exprimă voința de a fi legat de comanda sa în perioada menționată, de a achiziționa și de a accepta bunurile selectate de el/ea la prețul de achiziție, în conformitate cu termenii și condițiile din CGV, sub rezerva acceptării acesteia de către Vânzător. La primirea comenzii, vânzătorul confirmă imediat comanda cumpărătorului pe cale electronică, adică îl informează pe cumpărător cu privire la primirea și includerea comenzii cumpărătorului în sistemul vânzătorului. Confirmarea electronică a comenzii nu reprezintă o acceptare/acceptare a comenzii de către Vânzător în conformitate cu articolul 2 din CGV și nu dă naștere unui contract de cumpărare parțială.
 
Alin. 10
În baza acordului părților și în conformitate cu CGV, contractul de vânzare-cumpărare dintre părți se încheie dacă Vânzătorul confirmă comanda Cumpărătorului și, în același timp, dacă Vânzătorul acceptă comanda Cumpărătorului ( adică este de acord cu comanda ) printr-un e-mail sau mesaj special adresat Cumpărătorului în termenul menționat mai sus de 15 zile de la primirea comenzii, în conformitate cu procedura stabilită în prezentele CGV. Vânzătorul execută acceptarea comenzii cumpărătorului prin trimiterea unui e-mail sau a unui mesaj către cumpărător. În e-mailul de acceptare al Vânzătorului, se va indica faptul acceptării comenzii Cumpărătorului, care va fi exprimat prin noțiunea că comanda este "confirmată", sau, de asemenea, faptul expedierii bunurilor (pentru CGV, denumit în continuare „acceptarea comenzii“). Acceptarea comenzii constituie un contract de vânzare între părți. Pe baza acordului părților și a prezentelor CCG, Vânzătorul este obligat să onoreze comanda acceptată în termenul prevăzut la articolul 4.1 din CCG. 
 
Alin. 11
Cumpărătorul poate anula comanda prin e-mail transmis Vânzătorului, dacă această anulare ajunge la Vânzător înainte ca Vânzătorul să efectueze acceptarea comenzii în conformitate cu procedura prevăzută în CCG. Expirarea termenului de acceptare a comenzii (acceptarea comenzii ) de către vânzător fără acceptarea acesteia anulează automat comanda. Comanda este anulată și în alte cazuri, în conformitate cu CGV.

Alin. 12
Modificarea comenzii/condițiilor: în cazul în care Vânzătorul nu poate conveni - accepta comanda Cumpărătorului în întregime ( de exemplu, 1 din 4 articole nu va fi disponibil ) sau dacă Vânzătorul propune să o modifice sau să schimbe condițiile de livrare din alte motive, Cumpărătorul va fi informat despre acest fapt prin e-mail sau prin alte mijloace adecvate. În același timp, cumpărătorul va fi rugat să fie de acord sau nu cu modificarea. Cumpărătorul este obligat să își exprime acordul sau dezacordul în termen de 2 zile de la data notificării modificării propuse. În această perioadă, articolele disponibile din comanda Cumpărătorului vor fi rezervate pentru Cumpărător. Numai după acceptarea (aprobarea) de către vânzător a modificării propuse de către cumpărător a comenzii se stabilește relația contractuală între părți. În cazul în care Cumpărătorul nu este de acord cu modificarea în termenul menționat anterior în modul menționat anterior, comanda Cumpărătorului se consideră anulată în întregime, iar propunerea de modificare a Vânzătorului se consideră că nu a fost acceptată de către Cumpărător la expirarea termenului menționat anterior.

Alin. 13
Contractul de vânzare-cumpărare dintre Vânzător și Cumpărător se încheie la acceptarea comenzii de cumpărare a Cumpărătorului de către Vânzător sau la acceptarea modificării comenzii de cumpărare de către Cumpărător, astfel cum a fost propusă de către Vânzător și executată de către Cumpărător. Contractul de vânzare dă naștere obligației vânzătorului de a preda obiectul achiziției cumpărătorului și de a îndeplini obligațiile prevăzute în CGV. Cumpărătorul este obligat să preia obiectul achiziției din contractul încheiat, să plătească vânzătorului prețul convenit pentru acesta și să își îndeplinească obligațiile care decurg din contract și din CGV. Vânzătorul va îndeplini comanda acceptată în termenul prevăzut la articolul 4.1 din CCG.

Alin. 14
În cazuri speciale și înainte de a trimite acceptul, Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita Cumpărătorului să furnizeze documente și date suplimentare necesare sau să verifice exactitatea datelor personale, a adresei de e-mail sau a numărului de telefon ale Cumpărătorului. În funcție de natura comenzii cumpărătorului, vânzătorul are întotdeauna dreptul de a solicita cumpărătorului să furnizeze o autorizație suplimentară privind comanda sau identitatea cumpărătorului într-un mod adecvat, cum ar fi în scris, prin e-mail, SMS sau telefonic. În cazul în care Cumpărătorul nu reușește să facă autorizația suplimentară în modul și în perioada de timp solicitate de Vânzător, expirarea acestei perioade de timp va anula comanda ( înainte de acceptare ) sau contractul de vânzare ( după acceptare ) de la început.

Alin. 15

În caz de epuizare a stocurilor, de indisponibilitate a bunurilor sau dacă vânzătorul nu poate livra bunurile cumpărătorului în termenul sau la prețul convenit, sau din cauza unui caz de forță majoră sau a apariției unei circumstanțe extraordinare, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul de vânzare-cumpărare în conformitate cu CGV și cu legea. În cazul în care cumpărătorul a plătit deja prețul de achiziție, acesta îi va fi rambursat în conformitate cu legea și cu CGV. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage unilateral din contract și/sau de a nu livra bunurile către Cumpărător dacă constată că în comunicare au fost furnizate sau furnizate informații incorecte, incomplete sau false cu privire la Cumpărător, la persoana care preia livrarea bunurilor sau dacă există un risc de prejudiciu pentru Vânzător ca urmare a comportamentului persoanei cu care Vânzătorul a comunicat ( de ex.
 
Alin. 16
Cumpărătorul, care corespunde definiției de consumator, are dreptul de a rezilia contractul de vânzare-cumpărare, fără a oferi niciun motiv, în termen de 14 zile de la primirea produselor. În cazul în care obiectul contractului de vânzare-cumpărare este achiziționarea de produse, cumpărătorul poate, de asemenea, să rezilieze contractul de vânzare-cumpărare înainte de începerea acestei perioade. Acești TCG includ, de asemenea, o instrucțiune privind exercitarea dreptului consumatorului de a rezilia contractul, precum și un formular online pentru acesta ca să rezilieze contractul. 
Înainte de încheierea contractului, Vânzătorul a pus la dispoziția Cumpărătorului informații despre dreptul său de a rezilia contractul de vânzare-cumpărare, despre condițiile, termenul și procedura de exercitare a dreptului de reziliere a contractului în articolul VI din prezentele TCG, aflați pe pagina corespunzătoare a magazinului online al Vânzătorului.
 
Alin. 17
Nici cumpărătorul, nici vânzătorul nu au dreptul de a cesiona creanța rezultată din relațiile reciproce către o terță parte. Înainte de expedierea comenzii, cumpărătorul are dreptul de a efectua actele și de a utiliza mijloacele tehnice descrise la articolele 2 și 3 din prezentele CGV în scopul încheierii contractului, al detectării sau al corectării defectelor tehnice.

Alin. 18
În cazul în care, din cauza lipsei de stoc sau a indisponibilității bunurilor, Vânzătorul nu poate livra bunurile Cumpărătorului în perioada convenită în Contractul de achiziție sau specificată în acești Termeni și condiții sau la prețul convenit, Vânzătorul este obligat să ofere o prestație alternativă sau o opțiune pentru Cumpărător de a se retrage din Contractul de achiziție (anularea comenzii). Cumpărătorul se poate retrage din contractul de vânzare sau poate anula comanda prin trimiterea unui e-mail. În cazul în care cumpărătorul a plătit deja prețul de achiziție sau o parte din acesta, vânzătorul va rambursa prețul de achiziție sau o parte din acesta deja plătit în termen de 14 zile de la data primirii e-mailului de retragere din contractul de achiziție sau de anulare a comenzii către cumpărător în contul desemnat de cumpărător, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. În cazul în care Cumpărătorul nu acceptă prestația alternativă oferită de Vânzător într-o perioadă de timp rezonabilă sau nu se retrage din Contractul de achiziție, Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de achiziție, iar dacă Cumpărătorul a plătit deja Prețul de achiziție sau o parte din acesta, Vânzătorul este obligat să returneze Prețul de achiziție sau partea din acesta deja plătită în termen de 14 zile de la data înmânării retragerii din Contractul de achiziție către Cumpărător. 

 

Articolul III.
Prețul de cumpărare și condițiile de plată

 

Alin. 1
Cumpărătorul este obligat să plătească Vânzătorului pentru Bunuri prețul de achiziție și prețul de transport conform comenzii acceptate de Vânzător ( contractul încheiat ). La crearea comenzii, aceste articole sunt, de asemenea, enumerate în total (suma prețului mărfurilor și a transportului). Prețul bunurilor de pe portal este cotat cu TVA, cu excepția cazului în care se precizează că este vorba de un preț fără TVA. TVA se aplică la livrarea de bunuri și servicii în conformitate cu legea.

Alin. 2
Prețul de achiziție al bunurilor nu include comisioanele bancare pentru plata prețului de achiziție, costul transportului bunurilor, costul rambursării contra cost, costul livrării bunurilor achiziționate în conformitate cu punctul 4. din CGV, costul utilizării mijloacelor electronice de comunicare. Aceste taxe și costuri sunt suportate de către cumpărător, cu excepția cazului în care se specifică altfel mai jos. Atunci când plătește din străinătate, cumpărătorul, în calitate de principal al plății, este obligat să suporte comisioanele băncii sale și alte comisioane, în special cele ale băncilor corespondente.
 
Alin. 3
Cumpărătorul și vânzătorul au dreptul de a anula comanda (până la momentul expedierii bunurilor), respectiv. să se retragă din contractul de cumpărare în cazul în care vânzătorul nu își poate îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul Contractului de achiziție din cauza lipsei de stocuri, a indisponibilității bunurilor sau în cazul în care producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor convenite în Contractul de achiziție a întrerupt producția sau a efectuat astfel de modificări materiale, care ar face imposibilă îndeplinirea de către Vânzător a obligațiilor sale în temeiul Contractului de achiziție sau din motive de forță majoră sau dacă, după ce a depus toate eforturile rezonabile care pot fi solicitate în mod echitabil, nu poate livra Bunurile Clientului în termenul specificat în acești Termeni și Condiții sau la prețul menționat în această Comandă. Toate promoțiile sunt valabile în limita stocului disponibil, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru anumite bunuri.
 
Alin. 4
Modalitatea de plată a prețului de achiziție, costul de transport al bunurilor ( modalitatea de plată este aleasă de cumpărător în procesul de comandă a bunurilor pe portalul de cumpărături și este specificată în comandă cu cuantificarea costului ):

  • cash la primirea bunurilor ("cash on delivery") – prețul de achiziție și costul de numerar la livrare și transportul de bunuri sunt indicate în coșul de cumpărături în procesul de comandă a bunurilor,
  • cash prin depunere în contul vânzătorului – prețul de achiziție și costul de transport al bunurilor sunt indicate în coșul de cumpărături în timpul procesului de comandă a bunurilor,
  • fără numerar prin plata în contul Vânzătorului în momentul creării comenzii sau după acceptarea comenzii – prețul de achiziție și costurile de transport ale bunurilor sunt indicate în coșul de cumpărături atunci când comandați bunurile.

La efectuarea plății, numărul de comandă al cumpărătorului trebuie să fie furnizat ca simbol variabil. Simbolul variabil declarat incorect de către Cumpărător la momentul plății are ca rezultat decontarea incorectă a prețului de achiziție, iar Cumpărătorul suportă toate riscurile asociate cu aceasta, iar Cumpărătorul este în întârziere față de obligația de plată.

Alin. 5
Pagarea prețului de achiziție:
În cazul în care se alege plata fără numerar sau plata în numerar prin depunere în contul vânzătorului: Cumpărătorul plătește prețul de achiziție vânzătorului în termen de cel mult 2 zile de la data încheierii contractului și înainte de a lua în primire bunurile în modul stabilit în clauza 3. Cumpărătorul are dreptul de a plăti încă din momentul emiterii și trimiterii comenzii către Vânzător, cu mențiunea că plata este percepută ca o plată în avans a prețului de achiziție și a costului de transport al bunurilor; cu toate acestea, Cumpărătorul este sfătuit să plătească numai după acceptarea comenzii de către Vânzător (încheierea contractului),
În cazul plății în numerar la livrarea bunurilor la livrare: Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție și costul de transport către Vânzător cel târziu la livrarea bunurilor către Cumpărător.
 
Alin. 6
Cheltuielile bancare pentru efectuarea plății prețului de achiziție și a costurilor de expediere de către cumpărător sunt reglementate de contractul dintre cumpărător și banca cumpărătorului. Cumpărătorul este avertizat că informațiile privind costul de expediere a bunurilor sunt indicate în mod clar în procesul de comandă și depind de alegerea transportatorului/serviciului de livrare și de metoda de livrare. Costul utilizării mijloacelor electronice de comunicare este reglementat de contractul dintre Cumpărător și furnizorul său de conexiune la internet sau furnizorul său de servicii de comunicații electronice, după caz.

Alin. 7
Vânzătorul emite și livrează o factură Cumpărătorului în conformitate cu legislația aplicabilă din Republica Slovacă. Prin trimiterea unei comenzi, cumpărătorul este de acord ca factura să fie trimisă împreună cu bunurile sau să fie pusă la dispoziția cumpărătorului în format electronic. Factura este trimisă împreună cu bunurile, iar factura este în același timp bon de livrare și scrisoare de garanție, cu excepția cazului în care se livrează o scrisoare de garanție separată. 

Alin. 8
În cazul retragerii din contractul încheiat, procedura se va desfășura în conformitate cu reglementările legale și cu CGV. În cazul în care prețul de achiziție a fost plătit înainte de încheierea contractului și contractul nu este încheiat nici măcar în termen de 14 zile de la primirea comenzii cumpărătorului, prețul de achiziție se rambursează cumpărătorului fără întârziere. Rambursarea prețului de achiziție se face în contul din care a fost primită plata sau în alt mod convenit de către părți. În caz de dubiu, înainte de a rambursa prețul plătit, vânzătorul are dreptul de a solicita cumpărătorului să dovedească faptul că este proprietarul contului și/sau legitimitatea primirii fondurilor. În cazul în care Vânzătorul este obligat să ramburseze prețul de achiziție către Cumpărător și bunurile au fost deja livrate Cumpărătorului, Vânzătorul va rambursa prețul de achiziție către Cumpărător la returnarea bunurilor către Vânzător.

 

Articol IV.
Livrare bunuri și condiții de livrare

 

Alin. 1
Vânzătorul va livra bunurile cumpărătorului în termen de 30 de zile de la data la care a fost încheiat contractul între vânzător și cumpărător în conformitate cu prezentele T. și C. Vânzătorul va livra bunurile cumpărătorului la adresa indicată de acesta în momentul emiterii comenzii și exclusiv persoanei care figurează ca cumpărător sau se va asigura că bunurile sunt preluate de o persoană pe care o autorizează să preia bunurile în caz de absență sa. Din acest motiv, este esențial ca cumpărătorul să introducă corect datele sale de identificare la comandarea bunurilor și datele pentru livrarea mărfurilor. Livratorul mărfurilor are dreptul să verifice împreună cu persoana care preia comanda, prin mijloace adecvate, dacă aceasta din urmă este cumpărătorul și dacă este autorizată să preia bunurile. Dacă împrejurările o impun, vânzătorul și cumpărătorul pot conveni asupra unei prelungiri a termenului de livrare, sau asupra unei prestații înlocuitoare de aceeași calitate și preț. Costurile de livrare a mărfurilor sunt listate în coșul de cumpărături în procesul de comandă a mărfurilor.

Alin. 2
Predarea mărfurilor către cumpărător este posibilă numai dacă au fost achitate, prețul de achiziție și costul transportului pentru bunurile comandate. În caz contrar, vânzătorul, sau transportatorul/livratorul este autorizat să nu livreze mărfurile, iar vânzătorul nu are restanțe la livrarea mărfii. Cumpărătorul este obligat să preia în mod corespunzător marfa de la transportator/livrator in limita comenzii acceptate de vânzător. La primirea bunurilor la locul stabilit, dreptul de proprietate asupra bunurilor trece la cumpărător. Cumpărătorul care nu îndeplinește definiția de consumator specificată în secțiunea § 2 lit. a) din Legea nr. 250/2007 privind protecția consumatorului, cu modificările ulterioare, dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor numai la plata integrală a întregului preț de achiziție pentru bunuri.
 
Alin. 3
Metoda de livrare a mărfurilor este aleasă de cumpărător pe pagina de cumpărături, în procesul de comandă a mărfurilor din opțiunile oferite de vânzător. În principiu, este posibilă livrarea mărfurilor de către o firmă de expediție sau printr-o companie poștală, iar prețul transportului este indicat în comandă.

Alin. 4
În anumite cazuri, vânzătorul are dreptul să schimbe metoda aleasă de cumpărător de a transporta mărfurile către o altă modalitate de transport oferită înainte de a accepta comanda. În acest caz, cumpărătorul va fi informat în scris despre acest fapt, i se va propune modificarea comenzii, termenii contractului conform art. 2 T. și C. și va fi informat despre modificarea costurilor de transport. O modificare a costurilor de transport ca urmare a unei modificări a modului de transport nu va fi în dezavantajul cumpărătorului.

Alin. 5
Cumpărătorul este avertizat că vânzătorul este îndreptățit să livreze mărfurile în mai multe livrări separate, cu faptul că și pentru astfel de livrări separate de mărfuri, prețul de transport se aplică la fel ca la acceptarea comenzii (adică mai multe transporturi sunt taxate la un preț stabilit inițial).

Alin. 6
Vânzătorul, compania de transport sau serviciul de livrare are dreptul de a notifica cumpărătorul cu privire la livrarea mărfurilor prin e-mail, mesaj SMS sau altă formă adecvată (de exemplu, prin telefon). Cumpărătorul este de acord ca vânzătorul să furnizeze datele acestui cumpărător companiei de expediere/livrare sau persoanei care va efectua livrarea. Cumpărătorul este obligat să fie disponibil la adresa indicată de acesta în momentul livrării notificate.
 
Alin. 7
La preluarea bunurilor, cumpărătorul este obligat să-și dovedească identitatea transportatorului prin intermediul unor acte de identitate valabile (carte de identitate sau pașaport). Aceste documente trebuie să arate identitatea cumpărătorului și autorizația de preluare a bunurilor. În caz contrar, bunurile nu pot fi predate de către vânzător/transportator.

Alin. 8
Vânzătorul are dreptul să determine în mod unilateral și la discreția sa pe plan intern valoarea comenzii, caz în care cumpărătorul nu mai plătește prețul transportului mărfurilor. Faptul de plata sau neplata prețului de transport de către cumpărător va fi afișat în comandă pe site-ul www.protechshop.ro. Vânzătorul este îndreptățit să modifice și să ajusteze unilateral valoarea comenzii (contract încheiat) fără a fi nevoie să indice modificarea acestor T. și C., caz în care cumpărătorul nu plătește prețul de transport. Această modificare nu afectează contractele încheiate.
 
Alin. 9
Cumpărătorul are dreptul de a verifica expedierea, adică mărfurile precum și ambalajul acestora, imediat după livrare în prezența reprezentantului vânzătorului. În cazul existenței unui defect al mărfurilor și/sau în cazul în care transportul nu este complet (un număr mai mic de mărfuri, sau mărfurile comandate lipsesc), reprezentantul vânzătorului este obligat, la cererea cumpărătorului, să întocmească un proces verbal care să indice amploarea și natura defectului bunului, a cărui corectitudine va confirma cumpărătorul. Pe baza raportului eliberat și livrat vânzătorului, cumpărătorul poate refuza ulterior să preia mărfurile livrate cu un defect sau să confirme livrarea mărfurilor cu un defect și apoi, în conformitate cu acești termeni și condiții să facă o reclamație cu privire la defectele mărfurilor la vânzător sau la o persoană desemnată. În cazul în care cumpărătorul refuză să preia bunurile livrate cu un defect, vânzătorul suportă toate costurile suportate pentru returnarea bunurilor către vânzător. Dacă expedierea nu este completă sau dacă este vorba despre un defect evident pe care cumpărătorul l-ar fi putut descoperi prin inspectarea expediției la livrarea mărfurilor și pe care nu a semnalat reprezentantului vânzătorului, cum este menționat în punctul de mai sus al acestor condiții de reclamație și al termenilor și condițiilor, reclamațiile ulterioare de această natură vor putea fi acceptate doar dacă cumpărătorul va dovedi că produsele aveau defectele reclamate deja în timpul preluării de către cumpărător.

Alin. 10
Vânzătorul va informa imediat cumpărătorul cu privire la imposibilitatea livrării mărfii în cazuri de forță majoră sau în cazuri de motive pentru care vânzătorul sau transportatorul/livratorul nu este responsabil. În acest caz, vânzătorul va oferi consumatorului variante alternative și va proceda conform T. și. C. și reglementărilor legale.

 

Articol V.
Garanție, condiții de reclamație și procedura de reclamație

 

Alin. 1
Prevederile acestui punct nu se aplică unui cumpărător care nu este consumator și/sau unei persoane care achiziționează bunuri în scopul desfășurării afacerii și nu în scopul consumului personal ca persoana fizică; răspunderea pentru defectele produsului în acest caz este soluționată de prevederile art. 422 și codul comercial în vigoare. Vânzătorul tratează reclamația consumatorilor în conformitate cu legile Republicii Slovace, în special Legea nr. 250/2007 în vigoare, Codul civil al Republicii Slovace și reglementările legale în vigoare.
 
Alin. 2
Pentru toate bunurile achiziționate în baza relațiilor civile, perioada standard de garanție în conformitate cu reglementările legale din Republica Slovacă este de 24 de luni, dacă reglementările legale slovace nu stabilesc o perioadă mai scurtă pentru anumite tipuri de bunuri. Perioada de garanție începe din ziua în care cumpărătorul preia bunurile. Vânzătorul este răspunzător față de consumator cumpărător pentru defectele produsului conform art. 623 și 623 din Codul civil.

Alin. 3
Durata perioadei de garanție decurge din legislația Republicii Slovace. Dacă perioada de utilizare este marcată pe articolul vândut, pe ambalajul acestuia sau pe instrucțiunile atașate acestuia, perioada de garanție nu se încheie înainte de expirarea acestei perioade.
 
Alin. 4
Garanția nu se aplică defectelor și daunelor cauzate de: uzura normală, acțiunile cumpărătorului sau ale unui terț după ce cumpărătorul a preluat bunurile, manipularea neprofesională, neglijentă, sarcina excesivă, deteriorarea sau uzura mecanică, folosirea mărfurilor contrar instrucțiunilor sau scopului său de utilizare sau nerespectarea regulilor de utilizare, întreținere sau depozitare, în caz de dezastre naturale, asamblare sau instalare sau depozitare neprofesională sau incorectă, ca urmare a neefectuării întreținerii regulate și inspecții de service (dacă sunt specificate conform manualului de utilizare). Garanția cumpărătorului expiră chiar dacă sigiliul este îndepărtat de pe marfă sau dacă s-a manipulat cu bunurile.
 
Alin. 5
Cumpărătorul poate face o reclamație prin livrarea mărfii împreună cu alte documente solicitate (o copie a dovezii de cumpărare - o factură care servește drept certificat de garanție și un formular de reclamație completat. După înregistrarea în sistemul de mai jos la alin. 5) la departamentul central de reclamații: Pro-Tech Shop, SRL., Lieskovsá cesta 2279, 962 21 Lieskovec. După înregistrarea în sistemul de reclamații, veți primi un protocol prin e-mail care a fost introdus în reclamație. Acest raport trebuie tipărit și ambalat împreună cu celelalte documente din alin. 5.
Creați o reclamație aici:

 

 


 
Alin. 6
Cumpărătorul va atașa mărfurilor reclamate o copie lizibilă a dovezii de cumpărare a bunurilor (o factură care servește drept certificat de garanție) și o notificare de reclamație cu o descriere a defectului. Bunurile trebuie livrate în stare curată și cu accesoriile furnizate împreună cu marfa. Nu este posibilă evaluarea și procesarea unei reclamații fără a prezenta bunurile sau a dovedi că bunurile au fost achiziționate de la vânzător și că se află în perioada de garanție.
 
Alin. 7
Vânzătorul tratează plângerile consumatorilor în conformitate cu legile Republicii Slovace, în special Legea nr. 250/2007 și în conformitate cu modificări ulterioare, Codul civil al Republicii Slovace și reglementările legale aplicabile. Dacă este un defect care poate fi înlăturat, cumpărătorul are dreptul de a-l elimina gratuit, la timp și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să înlăture defectul fără întârzieri nejustificate. În loc să înlăture defectul, cumpărătorul poate cere înlocuirea articolului, sau dacă defectul se referă doar la o parte a articolului, înlocuirea piesei, dacă aceasta nu are ca rezultat costuri nerezonabile pentru vânzător având în vedere prețul produsului. bunurilor sau gravitatea defectului. Vânzătorul poate oricând să rezolve reclamația prin înlocuirea mărfii în loc să înlăture defectul, dacă acest lucru nu cauzează dificultăți serioase cumpărătorului. Dacă este un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea corectă a articolului ca articol fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba articolul sau de a rezilia contractul. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului dacă defectele pot fi înlăturate, dar dacă cumpărătorul nu poate folosi în mod corespunzător articolul din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unui număr mai mare de defecte. Dacă există alte defecte ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul articolului.

Alin. 8
Vânzătorul va înștiința cumpărătorul cu privire la modalitatea de soluționare a reclamației imediat, în cazuri mai complexe în termen de 3 zile de la începerea procedurii de reclamație, în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării mărfii nu de 30 de zile de la începerea procedurii de reclamație. După stabilirea modului de soluționare a reclamației, vânzătorul sau persoana desemnată va trata imediat reclamația, în cazuri justificate reclamația putând fi tratată și ulterior. Cu toate acestea, procesarea cererii nu poate să dureze mai mult de 30 de zile de la data aplicării cererii. După expirarea termenului de procesare a reclamației, consumatorul are dreptul de a rezilia contractul sau are dreptul de a schimba bunurile cu alte noi. La încheierea procedurii de reclamație, precum și în baza cererii vânzătorului, cumpărătorul este obligat să preia bunurile revendicate de la vânzător în termen de 15 zile, dacă reclamația a fost soluționată sub formă de reparație, reducere, schimb de bunuri (bunuri noi) sau respingere a reclamației. Reclamațiile și plângerile consumatorilor pot fi adresate la adresa sediului social al vânzătorului.
 
Alin. 9
În cazul în care cumpărătorul nu preia articolul nici în termen de 30 de zile de la soluționarea reclamației sau în termen de 30 de zile de la data livrării repetate a bunurilor către cumpărător sau nu preia în același termen de la trimiterea notificării de livrare de către vânzător după încheiere a procedurii de reclamație la adresa de contact furnizată de cumpărător, vânzătorul este în conformitate cu reglementările legale îndreptățit să ceară de la cumpărător penalizări în valoare de 2,50 RON pentru fiecare zi de depozitare.
 
Alin. 10
În cazul în care consumatorul a făcut o reclamație cu privire la produs în primele 12 luni de la cumpărare, vânzătorul poate trata reclamația respingând-o doar pe baza unei evaluări profesionale; indiferent de rezultatul expertizei, consumatorului nu i se poate cere să plătească costurile expertizei sau alte costuri aferente expertizei.
 
Alin. 11
În cazul în care consumatorul a formulat o reclamație cu privire la produs după 12 luni de la cumpărare și vânzătorul l-a respins, persoana care a tratat reclamația este obligată să indice în documentul de tratare a reclamațiilor cui consumatorul poate trimite produsul spre evaluare de specialitate. În cazul în care produsul este trimis spre expertiză unei persoane desemnate, costurile expertizei, precum și toate celelalte costuri aferente, sunt suportate de vânzător, indiferent de rezultatul expertizei. În cazul în care consumatorul dovedește responsabilitatea vânzătorului pentru eroare printr-o evaluare profesională, poate aplica din nou reclamația; perioada de garanție nu expiră în timpul efectuării expertizei. Vânzătorul este obligat să ramburseze consumatorului în termen de 14 zile de la data reaplicării reclamației toate costurile suportate pentru expertiză, precum și toate costurile aferente suportate. O cerere reînnoită nu poate fi respinsă.

Alin. 12
Vânzătorul va informa cumpărătorul despre rezultatul reclamației imediat după încheierea procedurii de reclamație prin telefon sau e-mail și, în același timp, împreună cu bunurile, sau dovada procesării reclamației livrate prin e-mail. Vânzătorul este obligat să elibereze cumpărătorului un document scris într-o formă adecvată despre modalitatea de determinare a procesării reclamației și a procesării ei, în cel mult 30 de zile de la data formulării a reclamației, de ex. prin e-mail, personal sau printr-un furnizor de servicii poștale, de curierat sau de livrare.

 

Articol VI.
Returnare bunuri - reziliere contract

 
Alin. 1

Instrucțiuni privind dreptul consumatorului de a rezilia contractul / exercitarea dreptului de a rezilia contractul. Cumpărătorul consumator are dreptul de a rezilia contractul fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Perioada de rezilierea contractului expiră după 14 zile de la ziua în care cumpărătorul consumator sau un terț desemnat de acesta, cu excepția transportatorului, a preluat bunurile. În cazul în care bunurile sunt livrate separat, perioada de rezilierea contractului expira după 14 zile din ziua în care cumpărătorul consumator sau o persoana desemnată de acesta, cu excepția transportatorului, preia ultimul bun, pachet. Cumpărătorul poate rezilia contractul de cumpărare, al cărui obiect este cumpărarea de bunuri, chiar înainte de expirarea perioadei de retragere. La exercitarea dreptului de rezilierea contractului, cumpărătorul-consumatorul trebuie să informeze vânzătorul de decizia sa de a-l rezilia în mod clar – de ex. completând formularul pe care îl puteți găsi în procedura de reclamație a vânzătorului și trimițându-l prin e-mail la info@protechshop.ro sau prin poștă la adresa GLS General Logistics Systems Romania SRL - Pro-Tech Shop, Str. Stefan cel Mare, nr. 3, Parc Industrial Selimbar 557260, Selimbar, jud. Sibiu.

Perioada de reziliere se păstrează dacă cumpărătorul-consumatorul trimite o notificare de exercitare a dreptului de rezilierea contractului înainte de expirarea perioadei de expirare. Condiții mai detaliate sunt reglementate în Legea nr. 102/2014. După rezilierea contractului, vânzătorul va returna cumpărătorului întreaga plată. Vânzătorul va returna banii către cumpărător-consumator fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la data la care i-a fost înmânată notificarea cumpărătorului-consumatorului de rezilierea prezentul contract, cu condiția ca bunurile achiziționate să-i fi fost returnate. în această perioadă, sau documentul depus care face dovada returnării mărfii. Vânzătorul este obligat să returneze cumpărătorului prețul de cumpărare pentru bunuri în același mod în care cumpărătorul l-a folosit pentru plata sa, cu excepția cazului în care este de acord cu cumpărătorul asupra unei alte metode de returnare a plăților fără a fi percepute comisioane suplimentare cumpărătorului în acest sens. Plata pentru bunurile achiziționate va fi plătită consumatorului cumpărător numai după ce bunurile returnate au fost livrate înapoi la adresa vânzătorului. Bunurile trebuie livrate înapoi la adresa GLS General Logistics Systems Romania SRL - Pro-Tech Shop, Str. Stefan cel Mare, nr. 3, Parc Industrial Selimbar 557260, Selimbar, jud. Sibiu, în cel mult 14 zile de la data exercitării dreptului de rezilierea contractului. Costurile directe de returnare a bunurilor sunt suportate de consumator - cumpărător, în cazul unui contract la distanță, de asemenea, costurile de returnare a bunurilor, care prin natura lor nu pot fi returnate prin intermediul transportatorului. Consumatorul cumpărător este responsabil pentru orice reducere a valorii bunurilor ca urmare a manipulării acestora într-un alt mod decât cel necesar pentru a determina natura, proprietățile și funcționalitatea bunurilor. Cumpărătorul consumator nu poate rezilia contractul în cazurile conform art. 7 alin. 6 din Legea nr. 102/2014.

Alin. 2
În cazul returnării bunurilor sau bunurilor deteriorate, folosite sau uzate fără documente și accesorii însoțitoare, vânzătorul are dreptul de a solicite despăgubiri față de cumpărător, sau alte pretenții legale în procedurile judiciare civile (cu excepția bunurilor returnate din cauza defectelor de garanție dovedite).

Alin. 3
În baza acordului dintre vânzător și cumpărător și în conformitate cu prezentele T. și C., cumpărătorul nu are dreptul să rezilieze contractul de cumpărare fără a indica un motiv în oricare dintre următoarele cazuri: a) vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al cărui ambalaj protector a fost deteriorat după livrare. b) vânzarea de bunuri care, prin natura lor, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare.
 
Alin. 4
În cazul încălcării condițiilor de rezilierea contractului sau de returnare corespunzătoare a bunurilor, vânzătorul are dreptul de a solicita de la cumpărător despăgubiri pentru prejudiciul cauzat acestuia conform reglementărilor legale în vigoare.
 
Alin. 5
Obligația cumpărătorului care decurge din acești termeni și condiții este de a prelua bunurile comandate și de a le plăti. În cazul în care cumpărătorul, fără rezilierea contractului prealabilă în scris, nu preia bunurile la locul desemnat de cumpărător și/sau în termenul pe care curierul l-a convenit în prealabil cu cumpărătorul, vânzătorul are dreptul să pretindă despăgubiri. Pentru prejudiciul suferit în cuantumul costurilor reale ale încercării de livrare nereușită a comenzii

Alin. 6
Dacă nu se convine altfel între Cumpărător și Vânzător, Cumpărătorul nu poate rezilia un contract al cărui subiect este:

  • vânzarea produselor fabricate după cerințele specifice ale clientului, a produselor făcute pe măsură sau a produselor concepute special pentru un singur consumator,
  • vânzarea produselor închise în ambalaje de protecție care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost deteriorat după livrare,
  • vânzarea produselor supuse unei deteriorări rapide sau perisabile,
  • vânzarea produselor care, prin natura lor, pot fi amestecate în mod inseparabil cu alte produse.

Alin. 7
Dispozițiile art. VI. din prezentele condiții de vânzare și reclamații nu se aplică în mod explicit entităților care nu corespund definiției de consumator, astfel cum este prevăzută în art. 2 litera (a) din Legea nr. 250/2007 privind protecția consumatorilor.

 

Articol VII.
Soluționare alternativă a litigiilor

În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul i-a gestionat reclamația sau consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile, consumatorul are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de despăgubire. În cazul în care vânzătorul răspunde negativ solicitării consumatorului în conformitate cu teza anterioară sau nu răspunde unei astfel de solicitări în termen de 30 de zile de la ziua în care aceasta a fost trimisă de consumator, consumatorul are dreptul de a înainta o propunere de declanșare a unui litigiu alternativ conform prevederilor art. 12 din Legea nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor în conformitate cu modificările legislative ulterioare. Entitatea relevantă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu vânzătorul este AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR https://anpc.ro/ce-este-sal/ . Acest lucru nu afectează posibilitatea atacării în instanță. Consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă pe site-ul web http://ec.europa.eu/consumers/odr/ pentru a prezenta o propunere de soluționare alternativă a litigiului său de consum.

 

Articol VIII.
Date cu caracter personal și protecția lor

8.1. Părțile contractante au convenit ca, în scopul soluționării și livrării corespunzătoare a comenzii, în cazul în care cumpărătorul este o persoană fizică, acesta este obligat să comunice vânzătorului numele și prenumele acestuia, adresa de reședință permanentă inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail în comandă.

8.2. Părțile contractante au convenit că, în scopul procesării și livrării corespunzătoare a comenzii, în cazul în care cumpărătorul este persoană juridică, acesta este obligat să comunice vânzătorului inclusiv numelui său comercial, adresa sediului social, codul poștal, CUI, Nr. reg. com., codul TVA (dacă este atribuit), numărul de telefon și adresa de e-mail.

8.3. Un cumpărător care s-a înregistrat în magazinul online poate verifica și modifica oricând datele cu caracter personal furnizate, precum și să își anuleze înregistrarea după autentificarea pe site-ul magazinului online în secțiunea „Înregistrare”

8.4. Vânzătorul informează cumpărătorul că în conformitate art. 6 alin.1 lit. b) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, care abrogă Directiva 95/46/ CE (Regulamentul General pentru Protecția Datelor), (denumit în continuare „Regulamentul”), vânzătorul, în calitate de operator al sistemului informatic, va prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de cumpărare fără acordul acestuia în calitate de persoană în cauză, întrucât prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului va fi efectuată de vânzător în cadrul relațiilor precontractuale cu cumpărătorul, iar prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este necesară pentru executarea contractului de cumpărare, în care cumpărătorul acționează ca una dintre părțile contractante.

8.5. În conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f) Regulamentele pot fi emise de vânzător după livrarea mărfurilor comandate, sau servicii către cumpărător, pe baza unui interes legitim de a prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului în scopuri de marketing direct și de a trimite la adresa de e-mail a cumpărătorului informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite, sau servicii.

8.6. Vânzătorul se obligă să manipuleze și să dispună de datele personale ale cumpărătorului în conformitate cu reglementările legale aplicabile din România.

8.7. Vânzătorul declară că în conformitate cu art. 5 alin.1 lit. a) și lit. b) Regulamente, va dobândi datele personale ale cumpărătorului exclusiv în scopul menționat în acești termeni și condiții și în condiții de reclamație.

8.8. Vânzătorul declară că, în alte scopuri decât cele menționate în acești termeni și condiții și în condiții de reclamație, va dobândi întotdeauna datele personale ale cumpărătorului separat, pe o bază legală adecvată și, în același timp, se va asigura că aceste date personale vor fi prelucrate și utilizate exclusiv într-o manieră care să corespundă scopului pentru care au fost colectate și nu le va combina cu datele personale care au fost obținute în alt scop sau în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare.

8.9. Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorului i se va cere să confirme prin bifarea căsuței înainte de a trimite comanda că vânzătorul l-a notificat într-un mod suficient, înțeles și inconfundabil:

  • a)        datele dvs. de identificare, care sunt enumerate la art. 1. în acești termeni și condiții și în condiții de reclamație care dovedesc identitatea vânzătorului,
  • b)       datele de contact ale vânzătorului sau persoana responsabilă a vânzătorului,
  • c)         scopul prelucrării datelor cu caracter personal, care este încheierea unui contract de cumpărare între vânzător și cumpărător și temeiul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal,
  • d)        că cumpărătorul este obligat să furnizeze datele personale solicitate în scopul încheierii contractului de cumpărare și echiparea corespunzătoare și livrarea comenzii,
  • e)       dacă prelucrarea se bazează pe art. 6 alin.1 lit. f) Reglementări, conform cărora interesul legitim urmărit de vânzător este marketingul direct,
  • f)         datele de identificare ale terțului, care este compania care va livra cumpărătorului bunurile comandate, sau datele de identificare ale altor destinatari sau categorii de destinatari ai datelor cu caracter personal, dacă există,
  • g)       perioada de stocare a datelor cu caracter personal sau criteriile de determinare a acestuia,


8.10. Vânzătorul declară că va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu bunele moravuri și va acționa într-un mod care nu contravine Regulamentului sau altor reglementări legale general obligatorii și nu le va ocoli.

8.11. În conformitate cu Regulamentul, vânzătorul furnizează următoarele informații cumpărătorului ale cărui date le prelucrează:

a)       identitatea și datele de contact ale vânzătorului și, în cazurile relevante, ale reprezentantului vânzătorului,

b)       datele de contact ale oricărei persoane responsabile,

c)       scopurile de prelucrare pentru care sunt destinate datele cu caracter personal, precum și temeiul juridic al prelucrării,

d)       dacă prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. 1 litera f), interese legitime urmărite de vânzător sau de un terț,

e)       cerc de destinatari sau categorii de destinatari ai datelor cu caracter personal, dacă există,

f)         în cazul relevant, informații pe care vânzătorul intenționează să transfere date cu caracter personal către o țară terță sau o organizație internațională;

g)       perioada de stocare a datelor cu caracter personal sau criteriile de determinare a acestuia,

h)        informații privind existența dreptului de a solicita vânzătorului accesul la datele sale cu caracter personal și dreptul la corectarea sau ștergerea sau restricționarea prelucrării sau dreptul de a se opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor;

i)         dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere,

j)         informații despre dacă furnizarea datelor cu caracter personal este o cerință legală sau contractuală sau o cerință necesară pentru încheierea unui contract, dacă cumpărătorul este obligat să furnizeze date cu caracter personal, precum și posibilele consecințe ale nefurnizării acestor date,

k)         existența procesului decizional automatizat, inclusiv a profilării;

Cumpărătorul are dreptul de a obține de la vânzător o copie a datelor cu caracter personal care sunt în curs de prelucrare și, de asemenea, are dreptul de a obține toate informațiile menționate mai sus. Pentru orice copii suplimentare solicitate de cumpărător, vânzătorul poate percepe o taxă corespunzătoare costurilor administrative de realizare a unei copii.

8.12.   În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul conform pct. 7.11 în scris sau electronic și din conținutul cererii sale rezultă că își exercită dreptul conform pct. 7.11, cererea se consideră a fi fost depusă conform prezentului Regulament.

8.13.   Cumpărătorul are dreptul de a se opune prelucrării datelor sale cu caracter personal de către vânzător, despre care el presupune că sunt sau vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct, inclusiv crearea de profiluri în măsura în care are legătură cu un astfel de marketing direct. În cazul în care cumpărătorul se opune unei astfel de prelucrări, vânzătorul va înceta prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct de la data la care această obiecție este livrată vânzătorului, iar datele personale ale cumpărătorului afectat nu vor mai fi prelucrate în astfel de scopuri.

8.14.   În cazul în care cumpărătorul suspectează că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate fără autorizație, el poate depune o plângere la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal al România. În cazul în care cumpărătorul nu are capacitate juridică deplină, drepturile sale pot fi exercitate de un reprezentant legal.

8.15.   Vânzătorul va lua masurile corespunzătoare pentru a pune la dispoziție cumpărătorului toate informațiile menționate la pct. 8.11 într-o formă concisă, transparentă, inteligibilă și ușor accesibilă, formulată în mod clar și simplu. Vânzătorul va furniza informații electronic sau în conformitate cu Regulamentul prin alte mijloace convenite cu cumpărătorul.

8.16.   Vânzătorul va furniza cumpărătorului informații cu privire la măsurile luate în baza solicitării cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, în orice caz în termen de o lună de la livrarea cererii.

8.17.   Vânzătorul informează cumpărătorul că, din cauza executării contractului încheiat, la procesarea datelor cu caracter personale ale cumpărătorului, se presupune că acestea vor fi furnizate și puse la dispoziție următorilor terți, sau cercului de beneficiari:

 
Geis SK s.r.o.
Transport paleți, Transport camion complet, Logistică, Ambalare
Trňanská 6, 96 001 Zvolen
Cod TVA: SK 2020452687
CUI: 31 324 428
Compania este înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Districtuale Banská Bystrica,
nr. dosar 2083/S
 
GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.,
Budča 1039, 962 33 Budča
Republica Slovacă
CUI:36624942
Compania este înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Districtuale Banská Bystrica,
nr. dosar 9084/S

SmartSelling a.s.
Netroufalky, 625 00 Bohunice,
CUI: 29210372
Cehia
Compania este înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Districtuale Brno, secțiunea B, nr. dosar 7559


 

Articol IX.
Dispoziții finale

9.1. Vânzătorul are dreptul să păstreze și să arhiveze documentația reciprocă și contractul în formă electronică împreună cu Termenii și Condițiile Generale relevante pentru o perioadă de 5 ani. Contractul arhivat nu este disponibil pentru cumpărător. Pentru încheierea contractului se oferă limba slovacă, engleză sau română. Cumpărătorul are dreptul de a reproduce elementele esențiale ale contractului în formă electronică în conformitate cu reglementările legale. Contractul se încheie pe perioada până la lichidarea obligațiilor părților contractuale, sau pe o perioadă de până la momentul anulării acestuia în conformitate cu contractul, T. și C. și reglementărilor legale. Durata minimă a obligațiilor cumpărătorului-consumator în temeiul contractului este determinată de reglementările legale din Republica Slovacă, de T. și C. și de contract.

9.2. Pentru livrarea mesajelor electronice adresate cumpărătorului, dacă vânzătorul nu primește un mesaj de eroare despre imposibilitatea livrării mesajului (e-mail sau mesaj SMS) la adresa de e-mail furnizată, sau la numărul de telefon al cumpărătorului (mobil), acest mesaj (e-mail sau mesaj SMS) se consideră a fi fost livrat a doua zi după trimitere, cu excepția cazului în care reglementările legale obligatorii prevăd altfel. Comanda se consideră livrată chiar dacă destinatarul refuză să o acceptă, sau dacă destinatarul nu o ridică intenționat sau prin neglijare. În acest caz, se consideră că a fost livrat la expirarea perioadei de depozitare la oficiul poștal pe durata specificată de expeditor și la returnarea coletului către expeditor, despre care expeditorul trebuie să facă dovada nedeteriorată. Notificările livrate prin serviciul de curierat (Poștă, Geis, GLS) vor fi considerate livrate în momentul acceptării de către partea contractantă. În cazul livrării nereușite de către serviciul de curierat, momentul livrării va fi considerat a treia zi după prima încercare de livrare, în timp ce încercarea de livrare va fi dovedită printr-o declarație a serviciului de curierat. 

9.3. Dacă se dovedește că unele dintre prevederile T. și C. și/sau contractului sunt invalide sau ineficiente, o astfel de invaliditate sau ineficacitate nu are ca rezultat invaliditatea sau ineficacitatea altor prevederi ale contractului/T. și C. Într-un astfel de caz, părțile se angajează să înlocuiască imediat această dispoziție invalidă sau ineficientă cu una nouă, astfel încât scopul urmărit de respectiva dispoziție invalidă sau ineficientă la momentul adoptării acesteia să fie păstrat, sau încheierea acestui contract.

9.4. Activitatea vânzătorului este supravegheată de AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR.

9.5. Dreptul material și procedural decisiv este legea Republicii Slovace. Toate litigiile care decurg din Termenii și Condițiile Generale, din contract sau în legătură cu acestea, inclusiv litigiile legate de furnizarea de bunuri, vor fi judecate și hotărâte exclusiv de instanțele din Republica Slovacă conform legii Republicii Slovace.

9.6. Termenii și Condițiile Generale sunt valabile și obligatorii de la data publicării lor pe site-ul vânzătorului și pot fi vizualizate și la sediul vânzătorului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a le anula, schimba, modifica sau înlocui cu altele noi, cu faptul că contractele încheiate sunt supuse Termenilor și condițiilor generale valabile la momentul încheierii contractului de cumpărare. Prin finalizarea procesului de înregistrare, precum și prin trimiterea comenzii și apăsând pe consimțământul de la T. și C. pe www.protechshop.ro la finalul procesului de comandă, cumpărătorul confirmă că i s-au furnizat informații despre dreptul cumpărătorului de a rezilia contractul conform art. 3 alin. 1 litera h) din legea nr. 102/2014, că s-a familiarizat și este de acord cu Termenii și condițiile generale, procedura de reclamație (art. 5), considerându-le ca parte a relației contractuale.

Termenii și Condițiile Generale din această versiune sunt publicate și valabile de la 1.10.2019 și se vor aplica comenzilor livrate prin portalul de cumpărături după această dată.